Obiectul principal de activitate al companiei fiind Anteprenoriatul General in Construcții Industriale, facilitând servicii integrate in Execuția Construcțiilor pe Cadre din Beton Armat, Fundații pentru Clădiri si Hale Industriale, Execuții pentru Bazinele de Apa ce deservesc Rețelele de Hidranți si Sprinklere, Montaj si Punere in Funcțiune pentru Rețele Hidranți, Sprinklere, Sisteme Detecție Incendiu, Iluminat de Siguranță, Execuție si Mentenanță pentru Rețele Electrice de Înaltă si Joasă Tensiune, Montare si Punere in Funcțiune Generatoare, Montaj si punere in funcțiune a sistemelor de Trape si Iluminatoare ce asigura evacuarea gazelor fierbinți si a fumului in caz de incendiu, pentru Parcaje Subterane, Săli Agrement, Spații Comerciale.
Viziunea si misiunea Industrial Management in Antreprenoriatul General, are la baza un concept unic de dezvoltare si organizare tematica, fiind o prezenta notabila pe piata din România, in serviciile de constructii si facility management.
Rolul nostru ca antreprenor general fiind de a gestiona coordona cu succes întregul proces de construcții începând cu faza de proiect inițial, trasarea obiectivelor, organizarea echipelor pe etape de lucrări, verificarea evoluției pe tot parcursul proiectului, finalizând cu predarea la cheie a proiectului către Beneficiar.
Industrial Management facilitează crearea unui sistem integrat de servicii in industria construcțiilor, aplicând știința, ingineria si tehnici profesionale dobândite in decursul a 17 Ani de activitate.

Asiguram Montaj si Proiectare specializata pentru rețele de Sprinklere, Hidranți, Detecție, Trape Desfumare, Iluminat de Siguranță, Branșamente Electrice, Rețele Electrice, adaptat pentru Hale industriale, Spatii de Productie, Parcaje Subterane, Magazine tip Mall, Sali Aglomerate, oferind toata Documentatia Necesara in Vederea Punerii in Funcțiune, Agrementele Tehnice, Procese Verbale de punere in functiune, și Certificatul de Garanție.
Antepriza generală în construcții, facilitează tot procesul începând cu tematica proiectului pana la etapa finala cu predarea la cheie a unei clădiri industriale, sau a unui grup de imobile, misiunea noastră fiind de a găsi soluții optime adaptate pentru orice tip de construcție sau destinație.
Activitatea desfășurată presupune cunoașterea si aplicarea unor procedee tehnice, o viziune clara a fiecărui proiect, asigurând toată gama de servicii in baza unui contract de antepriză.

Antrepriza generală și contractul de antrepriză.
Antrepriza generală și contractul de antrepriză sunt total distincte, antrepriza reprezintă servicii complete încă din faza de tematica de care beneficiați, in schimb contractul de antrepriză este documentul oficial și legal agreat intre părțile implicate unde sunt consemnate lucrările detaliat, etapele de lucru, componentele, si cotatiile de preț.

Când apelați la serviciile noastre, ca antreprenor general, este important sa fiți informat care sunt atribuțiile ce revin in sarcina noastră.
Rolul nostru fiind esențial in tot ce înseamnă fiecare etapa in segmentul construcțiilor industriale, având următoarea responsabilitate:
• coordonarea cu succes a tuturor echipelor care sunt implicate în proiectul de construcție, de la arhitect, proiectant, până la constructori și furnizorii de materiale și echipamente de construcții;
• verificarea evoluției construcției;
• asigurăm desfășurarea lucrărilor conform planului stabilit împreună cu beneficiarul;
• obținerea certificatelor de garanție, dar și de buna execuție a construcției;
• menținerea si informarea permanentă cu beneficiarul;
• semnalarea oricărei probleme ce poate apărea pe parcurs;
Organizarea pe șantier pentru fiecare proiect este coordonata de un Diriginte de Șantier, fiind persoana care coordonează si informează modul în care se desfășoară lucrările, concret dirigintele de șantier se ocupă de verificarea, autenticitatea și concordanța dintre proiectul în cauză și autorizația de construcție.
În același timp, el se ocupă de verificarea fiecărei etape necesare pentru desfășurarea lucrărilor de construcție, de implementarea tehnologiilor de execuție, dar și de verificarea lucrărilor contractate. În cazul în care anumite lucrări sunt realizate necorespunzător, dirigintele de șantier are dreptul să solicite sistarea lucrărilor și remedierea lor, conform proiectului.

Fluenta si coerenta demersului de antreprenoriat general in costructii sunt asigurate prin diviziile de Arhitecti, Ingineri Instalatii, Verificatori Proiecte M.L.P.A.T., si Experti Tehnici Autorizati, si Ingineri constructori, având o vasta experiența in domeniu.
De la studiul de planificare pana la cel mai mic detaliu de executie, de la analizele de cost la managementul de proiect, suntem orientați in identificarea si coordonarea tuturor aspectelor pe toată perioada execuției, respectând standardele de calitate cele mai exigente.

Fiecare proiect ajuns in faza de execuție este atent verificat privind calitatea fiecărui detaliu.
Experienta acumulata in derularea proiectelor de antreprenoriat, ne recomanda drept un partener de incredere capabil sa ofere solutii optime, pentru realizarea oricarui tip de proiect la nivel national.
Orice proiect reprezinta întotdeauna o provocare, răspundem prin servicii de înaltă calitate, raportate la costuri evaluate corect.

Antreprenoriatul general în construcții este cea mai optima soluție in dezvoltarea si coordonarea întregul proces de construcții industriale, analizam atent fiecare etapa, gestionam întreg procesul de execuție pe etape de lucru, organizam cu mare atenție fiecare etapa începând cu analiza de cost, parteneriatul dezvoltat cu furnizorii de echipamente si componente, furnizând Beneficiarilor informațiile complete.
Asiguram Execuție si Montaj pentru orice proiect de mare anvergura, consultanta specializata pe tot parcursul execuție pana la etapa finala, predând proiectul la cheie cu toate agrementele si fisele tehnice.
ISU AUTORIZARI ROMANIA prezintă serviciile oferite către Beneficiari, oferind consultanta de specialitate in segmentul „Securității la Incendiu”, începând cu faza de proiectare, pana la etapa finala de execuție a măsurilor, inclusiv montajul si punerea in funcțiune a Sistemelor de Stingere”, rolul companiei in orice proiect fiind de a gestiona relația dintre Beneficiari si Inspectoratul pentru Situații de Urgență din România, întocmind documentația de specialitate pentru etapele de Aviz – Autorizare, depunerea dosarelor pentru obținerea autorizațiilor de securitate la incendiu, atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice.
Beneficiarii pot transmite solicitarea atașant pe e-mail documentele existente, către ISUAUTORIZARI ROAMNIA in vederea instrumentării si elaborării documenatiei de specialitate pentru cele doua etape, Aviz, respectiv Autorizația de Securitate la Incendiu.
Documentația va fi elaborată si adaptata pentru fiecare obiectiv, raportat la domeniul de activitate desfășurat, a clădirii existente cu funcționalitățile acesteia, fiind încadrată cu gradul de risc la „foc”, in baza documentației elaborata in baza Scenariului de Securitate la Incendiu si a colacului privind sarcina termica rezultată, raportatat la normativele si legislației in vigoare, ISU AUTORIZARI ROMANIA fiind prima oportunitate pentru persoanele sau companiile care doresc să obțină autorizații eliberate de Inspectoratul Pentru Situații de Urgenta.
Site-ul este structurat astfel încât sa ofere cele mai relevante informații, pentru procesul de avizare – autorizare, facilitând interacțiunea dintre instituțiile ISU și cetățeni sau organizații.
Prin centralizarea informațiilor, evaluam rapid volumul de procesare al documentelor raportat la normative încadrând spațiul comercial sau construcția existenta in gradul de risc corespunzător privind rezistenta la foc in caz de incendiu.
Obligaţia obţinerii Autorizaţiilor ISU revine beneficiarului investiţiei ori persoanei fizice sau juridice care finanţează şi realizează investiţii noi sau intervenţii la construcţiile existente.
Până la data obţinerii Autorizaţiilor ISU, răspunderea pentru buna funcţionare a construcţiilor şi amenajărilor din punct de vedere al asigurării cerinţei de securitate la incendiu, revine exclusiv beneficiarilor investiţiilor.Începând cu data de 01 iulie 2017, lipsa Autorizatiilor ISU, constituie contravenție. Un prim pas in vederea obtinerii Autorizatiilor ISU, fiind evaluarea documentatiei existente in vederea identificarii constructiei din punct de vedere al Securitatii la Incendiu.
Obținerea Avizului de Securitate la Incendiu atesta intrarea in legalitate privind măsurile ce trebuiesc implementate a unui imobil sau a unei construcții existente cu funcționalitățile aferente, inclusiv însușirea măsurilor privind cerințele esențiale cu referire la Prevenirea si Apărarea împotriva Incendiilor.
Pentru informații complete, vizitați site-ul: https://www.isuautorizari.ro/ , accesând butonul rapid de e-mail, pentru a transmite solicitarea dumneavoastră
Cu aleasa consideratie,
Echipa Industrial Management.
Prezentele inscrisuri, Legi sau Hotarari de Guvern, nu reprezinta o verisiune oficiala, fiind doar cu titlu informativ, la data publicarii acestora!